Succesvol adverteren met Google AdWords

Droomt u ervan om op te vallen in de zoekmachines? Dat kan – door er te adverteren! Zo doet u aan search engine advertising, in de marketingvolksmond afgekort tot SEA.

SEA is dé manier om uzelf snel in de hoogste regionen van de zoekmachines te nestelen. Ideaal om een productlancering te boosten of te scoren op een zoekwoord waar de SEO-concurrentie bikkelhard is. Het platform bij uitstek is … Google – of wat had u gedacht?

Adverteren met Google AdWords? De juiste trefwoorden!

Adverteren met Google AdWords is slim. Tenminste … als u het ook slim aanpakt. Focus op de zoekwoorden die uw potentiële klant intikt. Geen idee welke dat zijn? Dan zoeken wij die met een grondig zoekwoordenonderzoek. Gevolg: u krijgt alleen surfers over de vloer die écht geïnteresseerd zijn in uw aanbod. En dus sneller geneigd zijn om daadwerkelijk te kopen.

Hoe dat werkt, die SEA? Volgens het principe van cost per click (CPC). In mensentaal: u betaalt Google alléén wanneer een surfer doorklikt op uw advertentie.

Adverteren met Google AdWords = doelgericht reclame maken

Adverteren met Google AdWords is veilig. Want u weet alles over:

  • budget – U bepaalt zelf hoeveel u investeert in SEA. Leg uzelf bijvoorbeeld een dagbudget van 10 euro op.
  • meetbaarheid – U ontdekt hoeveel mensen uw advertentie zien én hoeveel er ook doorklikken. Google bezorgt u de belangrijkste cijfers en statistieken in een overzichtelijk rapport.
  • doelgerichtheid – U richt zich tot geïnteresseerden die op dat moment precies iemand zoals u zoeken. Adverteert u wereldwijd, in een aantal landen of in een specifieke regio? Zeg het maar.

Zomaar bovenaan staan in de zoekmachines? Doe aan adverteren met Google AdWords! Wij helpen u graag verder!

Klaar om te groeien?
Maak nu een vrijblijvende afspraak.