case_denil_hero

De Nil Gifts

Een nieuwe huisstijl en e-mailmarketing

 

Om hun gewenste imago kracht bij te zetten werd voor De Nil Gifts een nieuwe huisstijl ontwikkeld.

De Nil Gifts gaat voor zijn klanten opzoek naar oplossingen op maat. De gekste ideeën worden werkelijkheid. Deze gedachten wilden we dan ook graag in het nieuwe logo verwerken. De eindeloze doos geeft perfect weer waar De Nil Gifts voor staat.

Vanuit de nieuwe huisstijl werd meteen een e-mail template ontworpen. De Nil Gifts wilde zijn klanten beter gaan bereiken via internet.

Met een database die ze door de jaren heen hebben opgebouwd, hebben ze een grote troef in handen. Door een maandelijkse e-mail te verzenden, waar een duidelijke call-to-action in verwerkt is, worden slapende klanten wakker gemaakt.

De resultaten mochten er zijn. Na 3 e-mailings kregen ze al 4 orders binnen!

case_denil_mailings

Dit project
maakte gebruik van:

Referenties
Grafisch ontwerp
Logo & Huisstijl