Strategie en advies

Marketingstrategie
en creatieve concepten

Natuurlijk ben je jaloers op de fanbase van Apple en Starbucks. Maar eigenlijk scoren lokale merken als Duvel en AS Adventure ook bijzonder goed. En zelfs kmo’s boeken regionaal soms uitzonderlijke successen bij een groot publiek. Hun gedeeld geheim? Een doordachte marketingstrategie die ondersteund wordt door creatieve concepten. Denk vooral niet dat zo’n positionering niet voor jou weggelegd is.

Ons marketingadvies mondt uit in:

  Een slimme merkstrategie

Een krachtig merk is altijd consistent én altijd anders. Moeilijk, dat is waar. Maar wél cruciaal. Geloofwaardigheid opbouwen kan nooit zonder een consistent volgehouden imago dat steeds dezelfde waarden, troeven en eigenschappen in de verf zet. Maar een geloofwaardig merk dat niet spannend of verleidelijk is, verdwijnt onherroepelijk naar de achtergrond. Onze merkstrategie is erop gericht die consistente positionering helder uit te schrijven. En dan erg veel ruimte te laten voor creatieve invulling.

  Creatieve concepten

Sony slaagde er ooit in om met botsballetjes meer televisies te verkopen. En Royco overtuigt managers om meer pauzes toe te laten “want dat werkt”. De ruimte voor creativiteit is bijzonder groot – zelfs in de meest strikte merkpositionering. Aan ons om jou en je klanten te verbazen met verhalen die ze onthouden en doorvertellen aan iedereen.

  360° oplossingen

Strategieën en concepten verhogen je omzet niet. Daarvoor heb je advertenties nodig, of een nieuwe website, of een online marketingcampagne die hoge ogen gooit. Onze 360°-benadering van je strategie zorgt ervoor dat we alle media correct bespelen om maximaal succes te boeken.

Vertrouw op de creativiteit van Brandwolves.

Bezoek ook:

Webdesign & development – E-commerce – Grafisch ontwerp – Logo en huisstijl – Online Marketing